Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer
Assalamu'alaikum. Selamat Datang di Pondok Pesantren Nurul Iman

Dul Kemplu Outdoor #9 Bahasa Cinta

“Dul, wis adzan Dhuhur?” tanya Ajis yang baru bangun dari pelatihan matinya sambil meregangkan sendi-sendinya.

Wis awit mau!jawab Dul tegas.

Hah, awit mau? Siki si jam pira?” tanya Ajis lagi.

Setengah siji, Jis. Ana apa, sih? Tumben temen, ora tahune takon jam, ana janji apa?” tanya Dul penasaran.

Ora jis, nyong mau turu jam 11 bar rampung ngaji niate arep qaelulah, malah dadi ora jama’ah kie, lah,” terang Ajis.

Koe mending turu. Lah, nyong ora turu be kelalen ora jama’ah,” canda Dul.

Lah koe tah iya!

Iya. Iya keningapa sih ya? Nyong ya pengin kaya koe, rajin pinter” keluh Dul.

Tenang, Dul. Aja kuatir, koe ora kudu kaya nyong. Wis bener kaya kue koh, wong ya beda-beda. Nek kabeh pada ya ora asik. Mengko makhluk seliyane menungsa; malaikat, jin, setan, bingung arep ngapa dong, wong kabeh menungsa pada kabeh, anggone gawe apa-apa ya pada. Masa kon copas tok? Plagiarisme dadine. Hahahahaha…. canda Ajis menenangkannya.

Ajiz tersadar bahwa sedari tadi dia harusnya sudah bersiap-siap shalat.

Lah, koe tah! Nyong dongen wis siap-siap awit mau malah koe ngajak kandah bae! seru Ajis kesal.

Kamar mandi pesantren menjadi tujuan pertama Ajis. Ia membersihkan badan yang dirasa perlu saja, lalu wudhu.

Selesai shalat, Ajis berganti kostum. Pakaian kebesaran santri ditanggalkan, diganti dengan celana chinos sobek-sobek, nggak ding, untungnya nggak norak sobek-sobek. Baju hem yang kancingnya sengaja nggak dipasang, semprotan parfum, padahal biasanya pakai parfum oles. Pokoknya sudah kece abis, lah, si Ajis. Selesai berdandan, ngeng, dia pergi bersama motornya.

Dul berjalan mondar mandir ke seluruh ruangan pesantren memasang wajah yang bingung dan seolah mengerahkan semua intuisinya.

Dul dan teman santri lainnya beriringan keluar dari masjid menuju ke asrama. Beberapa detik Dul sampai di kamar, ada tangan dari luar yang sedang berusaha menggantungkan helm di jendela. Dul hanya melihatnya. Tak berselang lama, Ajis masuk ke kamar sambil menenteng helm dengan senyuman gembira dan aroma harum yang bercampur.

Melihat hal tersebut Dul tak mengelakan rasa penasarannya.

Sekang endi, Jis?” tanya dul.

Ngonoh, metu sedela,” jawab Ajis tak sedikitpun mengurangi tarikan garis bibirnya.

Kue si ora takon nyong ya ngerti. Miki koe apa sing gantungna helm nang jendela?” lanjut Dul.

Iya, jawab Ajis secukupnya agar Dul tak menguliknya lagi.

Rasa penasarannya belum tuntas dengan satu hal lagi, Dul melanjutkan pertanyaannya, “Lho, deneng koe nggawa helm loro? Aaah mencurigakan!”

“Mencurigakan apa, lah! Miki anu metune kambi batir kampus,” jawab Ajis sedikit kesal, usahanya tak mempan untuk si kepo macam Dul.

Lanang apa wadon?” tegas Dul.

“Lanang ya,” jawabnya sesantai mungkin.

Keduanya menghentikan obrolan dan kembali ke kesibukan masing-masing, Dul membaca al-Qur’an sedang Ajis bersiap shalat Ashar.

Waktu manusia, khususnya santri, menghentikan aktifitas telah tiba, tepat pukul 11.00 malam. Dul, Ajis beserta teman kamarnya membuka kitab masing-masing yang baru saja mereka kaji. Mereka saling bertanya terkait makna untuk melengkapi kitabnya yang masih melompong sebab banyak hal, karena ngantuk, terlewat, dll.

“Jis ngopi enak kayane kie?” tanya Dul.

“Asli seger banget!” jawab Ajis mengukuhkan pertanyaan Dul.

Nyong ngomonge enak, Jis, udu seger!” protes Dul.

Karepe nyong seger, si priwe, mbok ora papa? Ajis tak mau kalah.

Iya leh, ora papa, ya wis nganah gawe mbok!perintah Dul.

Bisane nyong sing gawe? Koe bae si ngapa?” Ajis tak sepenuhnya mau.

Kie nyong urun duit wis, koe nganah sing gawe!” tegas Dul.

Okeh, siap!” jawab Ajis dengan gampangnya, sebab menurutnya itu sudah adil.

 Ajis menuju ke kantin membeli kopi. Sewaktu Ajis kembali ke asrama, Dul sudah duduk di emperan masjid.

“Jiiiis, ngeneh bae ngopine, sing seger!” Dul setengah teriak memanggil Ajis, mengajaknya ngopi di emperan masjid.

Ajis menaruh kopinya dan mereka berdua ngopi bersama ditemani celotehan-celotehan canda dan perbincangan yang tak berfaedah. Beberapa saat kemudian Dul menggiring obrolan tersebut ke persoalan tadi sore. Rasa itu tak juga hengkang darinya, Dul masih menyimpan banyak pertanyaan.

“Jis nyong seneng bocah wadon, tapi nyong bingung kudu kepriwe?” tanya Dul mengawali.

Lho, bingung ngapa sih? Gari ngomong bae, dijak dolan, dijak mangan, jawab Ajis setelah menyesap kopinya.

Loh bisane? Wong anu seneng koh dijak dolan dijak mangan, sih?” tanya Dul kembali, sembari menunjukkan wajah polosnya.

Ya nggo mbuktikna senenge koe, jawab Ajis santai seperti kepulan asap rokok yang baru saja dihembuskannya.

Gampang teman buktiknane? Koe ora tahu seneng bocah wadon ya?” tebak Dul.

Maning! Ya tahu ya! jawabnya agak meninggi.

Jere koe angger seneng ngajak dolan ngajak mangan bareng? Tapi nyong ora tahu weruh koe kaya kue? Dul menyangsikan.

Lah mau nyong wis dolan bareng, ceplosnya.

Bocaeh ya gelam? Terus angger wis dolan bareng ngapa maning?” Dul tak hentinya bertanya.

“Ya gelem ya, ya koe ngomong, koe seneng kue bocah, jelasnya.

Oh iya, mengko nang nggon dolane koe ngapa bae?” Dul masih meneruskan.

Ya biasa kandahan, mangan bareng, selfi-selfi, jawabnya dengan wajah berseri.

Selfi? Foto bareng?” Dul mempraktekkan gaya selfi.

Iya, mengko kadang digawe story,” jawab Ajis.

Apa olih si kaya kue? Dewek mbok santri?” tanya Dul serius.

Ah, asem jere! Bisane nyong cerita koh! Ajis membanting bungkus rokok yang ada di depannya menyadari telah mengikuti alur yang dibuat Dul.

Hahaaha Jis, Jis, tawanya lepas.

Nyong takon temenan kie Jis, cara koe apa kue bener? Tur patut? sambung Dul.

Asline si ora Dul, jawab Ajis sedikit berbisik.

“Terus, keningapa koe ngelakoni?” Dul berlagak mengamankan penjual bakso borak.

Ya wong genah umume siki kaya kue, elaknya, udah tau ngga bener masih aja ngelak.

Jis, Jis, iya umum, tapi koe kudu emut koe sapa? Koe lagi nang endi? Terus juga keumuman ora kudu ditutna, keumuman juga perlu dipertimbangna mbok?” ucap Dul diselingi kepulan asap rokok, menetralkan suasana.

Iya Dul, iya!” jawab Ajis singkat sambil membelalakkan matanya ke berbagai arah.

Terus maning, jajal angger koe kewenangan nang guse dolan bareng kambi wadon, aja maning jere pacaran, terus foto bareng sing dipublikasikna, apa koe ora ntong ditakzir?

Asli, Dul, koe aja cerita sapa-sapa ya, nyong moh ditakzir?” rengek Ajis.

Dul hanya terdiam bingung melihat kelakuan Ajis. Ajis bertanya balik.

Lah angger cara koe, Dul, angger seneng cah wadon apa sing kudu di lakoni?”

“Nyong be si mau takon kue maring koe Jis, jawabnya disambung tawa singkat.

Lah nyong ngerti, kue li kur carane koe men nyong cerita mau sore nyong ngapa be, kepriwe koh cara koe?” desak Ajis.

Hahahaha…………” Dul tertawa terbahak-bahak sampai burung hantu terbang dari sarangnya saking kagetnya, Cara nyong ya, deleng dewek santri, angger seneng ya wis seneng bae ora papa, toh wajar arane menungsa ya nduweni rasa seneng. Rasa cinta. Caraku juga model saling suka siki kue malah merendahkan perempuan, malah bisa dikatakan menghilangkan harkat, martabat perempuan, sing banget mulyane.

Bisane ngrendahna? Kan cah lanang kepengine nyenengna, tur ya cah wadone juga gelem, Ajis belum paham arah pembicaraan Dul.

Lah kue nang kono poine, dengan perilaku sing kaya kue, cah lanang dadi terpancing melakukan yang lebih, mungkin cah wadon juga, dan juga perilaku kaya kue salah satu sing menyebabkan anane pelecehan seksual. Jajal dipikir, angger salah sijine lepas kendali, lah sijine ora terima. Iya mbok?” jelas Dul.

Iya ya dul, duh jand nyong isin, cengir Ajis.

Syukur angger koe isin, wong biasane angger kaya kue li pada bangga banget, hahaha….” Dul tertawa di sela kalamnya, namun tak sekeras tadi. “Jane tah intine nggo dewek Jis, siki dewek kudu rumangsa, kudu sadar dewek sapa, dewek nang ngendi, masalaeh anu kaya kue, alane ora kur marang pelaku tok tapi marang sing bersangkutan kambi pelaku, kaya keluarga, nggon sekolahe, pondoke,” sambung Dul.

Iya ya Dul, suwun wis ngemutna, untung nyong urung kebacut, tur urung ditakzir”

“Hahahhaha, kemplu koe lah!”

Mereka berdua melanjutkan obrolannya, sampai kopi mereka habis.


untuk yang ingin berdonasi atau beramal jariyah melalui Pondok Pesantren Nurul Iman bisa lewat sini

Dipta_edu
Dipta_edu Hanya seorang pembelajar

Posting Komentar untuk "Dul Kemplu Outdoor #9 Bahasa Cinta"